Bild

Work Hard/Play Hard

19 Nov

På måndag nästa vecka har jag min sista midterm och min Final Exam i engelska.

På dagens agenda: Study Hard. Jag måste gå igenom mina dussintals artiklar tills nästa måndag plus allt utöver som behvövs läsas/skrivas/memoreras/svaras på.

Sitter just nu, efter att renskrivit mina klass anteckningar, och försöker komma ihåg hur generationen av Kims i Nord Korea ser ut. Jag tror inte att jag behöver kunna detta dock men vem kom först; Kim Jung Il, Kim Il Sung eller Kim Jung Un?

Jag ger upp, blir helt förvirrad.

Det borde dock vara Kim Il Sung, Kim Jung Il och sedan Kim Jung Un, eller?

I’m signing out.

Kommentera

