Already Thursday …

15 Nov

…and Weekend, again?

Dagarna går väldigt fort här i staterna och jag kan inte förstå att terminen snart är slut och att det snart är dags att åka hem!
Det blir måndag, veckan går och fredag och helg kommer, sedan kommer måndag igen och torsdag och fredag och helg och sedan fortsätter det så i raskt tempo. Dagarna bara flyger förbi!

Har precis haft min näst sista midterm, äntligen är midtermsen över och finalsen kan börja!
Tror det gick bra, det var inte alls svårt utöver några få konstiga frågor och några USA relaterade frågor som jag inte fäster större uppmärksamhet på.

Nu blir det att försöka plugga lite GLobal studies, väldigt lätt dock, och prata med Chobei när hon har tid och kan ringa. Sedan blir det veckans sista lektion Environmental där vi kommer få tillbaka våra provresultat och sedan är det helg!

Jag har haft fyra lektioner denna vecka i och med att jag missade en lektion igår och resterande var inställda pga, röd dag och projektarbete. Hur härligt har inte detta varit?

Kommentera

