Back to Basic

1 Nov

Idag känner jag mig laddad igen, back to normal efter sänktheten. Nu ska jag ladda upp inför imorgon, göra lite planeringar etc. inför vår roadtrip till Yosemite imorgon. Det ska bli så himla härligt, stimulerande umgänge är alltid det bästa.

Har precis pratat med Kristin vilket får mig att skicka en massa kramar over seas till henne. Himla härligt att prata, längtar dock tills vi kan göra det i fysiskt format.

Sitter just nu och pluggar Environmental Studies inför min sista lektion för denna vecka som är Environmental Studies. Sedan är det helg, äntligen!
Jag ska se till att röra på mig efter skolan, sätta på mig löparskorna och ge mig ut och springa lite vilket kommer vara första gången sedan innan  Olle kom hit. Dåligt Natacha, du måste finna motivationen och bli bättre med löpningen!

Nu: Planering av Yoesmite!

http://www.nps.gov/yose/index.htm

Kommentera

