Halloween #2

28 Okt

Halloween firades igår igen.
Det var inte lika kul som i fredags, kan känna mig så gammal ibland. Vi kom fram till igår att om du inte dricker kan man inte riktigt hamna på samma nivå som alla andra. Jag förstår inte riktigt men de flesta har tydligen kul åt inget och tycker det är så bra att de dör av skratt, förstår inte fascinationen. Som jag sagt tidigare, för tre år sedan skulle jag nog kunna ha lika kul som dem men det kan jag tyvärr inte ha nu och speciellt inte om man inte dricker. Väldigt sorligt men det är så saker fungerar här.

Jag började klä ut mig till en geisha med smink och hela balletten men valde sedan, när jag kom på att jag inte ville gå runt i kimono, att sätta på mig en svart klänning, en kavaj och ett par röda glasögon och då istället agera en secretary eller något sådant halv-skojj. Jakob och Olof agerade som två nördar. Bra utklädnad för Jakob, han fick under kvällens gång ragg. Synd bara att det för honom var av fel kön.
Jag tror någon måste lära Jakob att le utan att se besvärad ut, eller som i detta fall i en av bilderna nedan, som om han vill massakera något..

Några bilder från gårdagens event då folket glömde hälften av sina kläder hemma.

Where are your pants??

Kommentera

