Heating up

25 Okt

Fick idag reda på hur det gick på förra veckans Global Studies Midterm #2 och blev väldigt chockerad över resultatet.

Jag fick 90.50%.

Lagom lycklig tjej är jag nu. utav 200 p fick jag 181 p då en fråga är värd 3 p. vilket resulterar i att jag hade cirka 6 fel utav (tror jag) 80- eller 85 frågor.

Ett mycket bättre resultat än min första Midterm som var sjukt svår. Kan ha varit så att jag inte la tillräckligt mycket tid på de nyhetsartiklar vi skulle läsa, något jag verkligen la ned tid på denna gång.

Om tre timmar börjar min sista lektion innan helg och innan dess ska jag hinna plugga Environmental Studies då jag knappt gjort det denna vecka.

Jag har de senaste dagarna inte plugga tlika mhycket om jag kanske borde ha gjort men jag känner inte att jag velat/orkat göra det efter förra veckans intensiva pluggande. Ska ta tag i pluggandet i helgen igen när det finns mer tid att fördela studierna mellan.

Det känns som superfredag!

 

Kommentera

