Friday means studies

12 Okt

Min otroligt intressanta dag har idag bestått av studier och sedan efter det ännu mer studier med plats för några avbrott för andra aktiviteter.
Inledde dagen med att lite smått organisera hur dagen skulle se ut och äta en superfrukost. Studerade sedan efter det och väntade sedan på Jakob för att sedan gemensamt cykla till UCSBs bibliotek för att kunna, i lugn och ro, studera där. Det blev fyra timmar där och väldigt mycket blev gjort, jag blir så himla glad över det. Efter fyra timmars pluggande cyklade jag och tränade, det behövdes efter att ha varit stillasittande under hela dagen.
Det blev benträning, jag hoppas att jag inte har en alltför smärtsam träningsvärk imorgon då jag även då vill kunna träna.

Jag sitter just nu och försöker studera lite samtidigt som jag konverserar med min farbor via det trevliga mediat, Facebook. Ska hoppa in i ducshen, sätta på te och sedan lägga mig ned i sängen och läsa ”Globalization, A Very Short Introduction”. Jag hoppas senare på att vissa varelser ska vakna till liv i Svea så att vi kan ha en skypekonferans, kom igen nu tjejer!

Alla killar förutom Oscar, som sitter på sitt vanliga ställe i garaget, har gått ut för att än en gång uppleva Isla Vista andan. Jag tror jag hellre klipper av mig håret än att gå ut här. Det är samma sak varje helg, kan inte riktig förstå att folk tycker att det är kul. Jag tror att jag kommer avlida om det kommer fortsätta på detta vis. Jag bryr mig inte så mycket nu i alla fall, jag måste (och vill hellre!) plugga och sedan komma upp tidigt imorgon för att ta vara på dagen och ledigheten!

Oj, nu verkar det som att pajaserna har vaknat till liv, vad härligt. Nu ska det kramas elektroniskt!

Kommentera

