Day before weekend

11 Okt

Jag har lite smått ångst över att jag sitter inne istället för utomhus när det är otroligt bra väder. Det är det som är problemet här, jag har ca tre timmars håltimme, perfekt för studier, och sitter då inna och studerar  för att inte behöva göra det senare under kvällen. Det är dock helt fel, jag ska ju nu ta vara på det fina vädret och sätta mig i gräset i solen, gå och bada eller bara strolla runt för att det är så fint väder, inte sitta inne och plugga. D’et kan jag ju göra på kvällen! Dock blir det ju inte så eftersom det är så himla mycket att plugga och då jag tycker om att ta vara på denna tre-timmars håltimme, som sker varje skoldag, för att göra mina studier, det tar aldrig slut.

Har en lektion till nu och sedan är det helg, äntligen. Denna helg kommer innebära studier, studier och ännu mera studier, har två midterms nästa vecka vilket gör att jag nu ska sätta mig och plugga GLST tills min ENVS lektion börjar vid 2:20 pm. Vi kommer få tillbaka våra prov från förra veckan. Jag vill verkligen inte ha resultatet, vill inte veta hur det gick. Det blir nog bra i alla fall.

Jag vill också hinna fira Oktoberfest i helgen, även fast eventet skedde för några veckor sedan. Oscar tjatar om det, får väl ta och se till att något typ av firande sker.

Congrats till det hundrade inlägget, vem trodde att jag kunde blogga. Hysteriskt komiskt!

Kommentera

