Second week of october

7 Okt

Då var det dags för vecka nummer sju, och andra veckan i oktober på SBCC!

Denna vecka kommer den mesta av tiden gå åt studier och en mängd träning då jag inte rört mig som vanligt på två veckor.
Inledde idag med en powerwalk och sedan läsande av SOC inför mitt test på tisdag. Jag skulle gentligen ha test i torsdags men lektionen blev inställd på grund av något el/ljusproblem i BC-salen. Himla tur för mig då jag inte var förberedd alls, nu hinner jag plugga ikapp och lära mig allt.

Morgondagen börjar klockan åtta imorgon med ENG vilket gör att jag nu ska fortsätta läsa SOC och sedan hoppa i säng!

Kommentera

