21th birthday

5 Okt

Grattis till mig som nu har upplevt min 21:a födelsedag!

Denna dags firande startade med en otroligt härlig pannkaksfrukost med bananer, jordgubbar, blåbär och pecannötter. Hysteriskt gott och hysteriskt bra introduktion på dagen.

Pancakes The Best

Morgonen evolverade i att engelskan skippades. Detta dels pga. att jag suttit och pluggat till efter ett dagen innan och dels för att jag kände att det var min Birthday och att jag kunde unna mig en sovmorgon. Tog då tillvara på morgonen innan min GLST klass att studera ENVS då jag hade midterm (denna skedde idag!).

Efter frukosten åts det cupcakes med Ben&Jerry’s Ice Cream, bra sockernivå att starta dagen med!

Efter min GLST klass närvarande jag på ISA:s  (International Students Associations, vars grupp jag är med i) möte där vi diskuterade hur vi ska planera nästa veckas filmvisning. Detta kommer ske på torsdag klockan fyra och vi ska till dess baka, himla kul!

Vid klockan tre lämnade jag SBCC för att bege mig lite norr om Goleta där en och en halv timmes Horse Back Riding väntade!
Det var helt otroligt, hästarna klättrade upp till 1000 feet över havet och utsikten över bergen och Stilla Havet var magisk.

Dagen slutade med grillning med Familjen och med melon bellinis innan natten bjöd på ENVS studier.  Studier, bra sätt att avsluta sin 21:års dag på.

Ett svar to “21th birthday”

  1. Susanne Johansson oktober 5, 2012 den 2:38 f m #

    Hej Natacha, grattis (i efterskott?) på födelsedagen! Kul att läsa din blogg. Det låter som om du har det underbart! Kramar från MSA, en solig frisk höstdag i Stockholm!
    /Suj #:)

Kommentera

