Time for midterm

19 Sep

Då var det strax dags att uppleva mitt första college prov. Har, om en timme, prov i GLST och känner mig inte alls nerväs över det även fast jag gärna skkulle vilja ha två dagar- en vecka till för att plugga. DEt är ett väldigt brett ämne och väldigt mycket som sk läsas och sedan komma ihåg.
Repertera, repetera och åter repetera står nu på schemat över den sista timmen innan lektionen börjar. Jag måste även hinna slänga i mig lite lunch, och en kaffe på, kaffe är ett måste. Jag gick och la mig efter ett igår och gick upp klockan sex imorse, lagom trött tjej? Ja.

Imorgon har jag mitt andra college prov, två midterms på en vecka, – tufft!
Detta gör att jag måste plugga skorna av mig efter skolan idag inför SOC och mellan där ska jag även hinna styra lite saker inför L.A.

Busy Bee.

Wish me luck!

Ett svar to “Time for midterm”

  1. Mormor september 20, 2012 den 12:08 f m #

    Lycka til

Kommentera

