Between classes

12 Sep

Cloudy day at SBCC

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera, men ibland hinner man inte med allt som behövs göras och då gäller det att prioritera.

Jag har inte riktigt haft tid för att skriva då studerandet tagit för mycket tid. Jag har två Midterms nästa vecka i Global Studies (GLST) och Sociology (SOC) och dessa ämnen kombinerat med engelskan (där vi alltid har mycket saker att göra) tar upp hela min lediga tid.

Har precis avslutat min lektion med engleska och sitter just nu i cafét och ska ta tag i Engelskans uppgifter och sedan börja studera inför GLSTs prov.
Fick igår (äntligen) hem mitt Gevey-card som ska hjälpa mig att låsa upp min Iphone. Ska efter skolan gå ned till downtown för att styra ett amerikanskt nummer, äntligen efter ett x antal veckor i staterna.

Min nästa lektion (GLST) börjar kvart i ett och innan dess måste jag ta tag i studerandet, förtära lite lunch och hinna läsa lite.

Kommentera

