No spare time

20 Aug

Full rulle hela dagen.
Idag har jag haft fullt upp med en mängd olika saker. Dagen började med att jag, Olof och Oscar cyklade ned till DMV (Department of Motor Vehicles) för att införskaffa oss Californian ID-kort som kommer att ta 2-4 veckor att få. Direkt därefter gick vi ock handlade mat på Albertsons som ligger precis bredvid och begav oss sedan hemåt.

Jag hade igår lagt en mängd olika bönor i blöt och satte sedan dessa på spisen för att koka upp där de sedan skulle sjuda i cirka tre timmar. Under tiden som dessa  tillagades kände jag mig en aning frihetsberövad och kunde inte göra annat än att underhålla mig i huset så jag bestämde mig för att vara produktiv! Jag lyckades under denna tid tvätta, sola (och läsa GoT), baka hälsomuffins samt träna P90X, ABripperX och Brazil But Lift, Tummy Tuck.

Produktiv, javisst.

När jag återfått min frihet (när bönorna var klara) cyklade jag iväg till gymmet där jag tränade ben och rumpa.
Har som resultat haft en väldigt aktivitetsfull dag, det föredras!

Bilder från dagens muffinsbakande

Bilder från dagens muffinsbakande

Kommentera

