Familjehäng

17 Aug

Under gårdagskvällen var familjen riktigt social och umgicks i form av kortspel runt köksbordet. Efter en ”hård” skolvecka var de flesta trötta och det blev därmed en tidig kväll.

Har två citat som sades under gårdagen som jag gärna vill dela med mig, den första uttalades av Olof.

”Jakob bantar för att bli smal, Natacha tränar för att äta och jag äter för att kunna träna”

Det är sant, Jakob är på någon elak diet som Olof har satt honom på som gör att han inte kan äta vad han vill, han kan inte dricka och han kan inte äta det jag bakar.

Sedan har vi ett citat som kom från Jakob då vi pratade om att kunna vissla (både Jakob och jag kan nämligen inte vissla!).

”Jag kan inte vissla men det är OK för Tobias kan inte simma”

Kommentera

