Uppe med tuppen

15 Aug

Idag var min ambition att gå ut och springa vid sju, tyvärr tyckte inte vädret att det var en bra ide vilket gjorde att jag istället fortsatte med vårt trevliga grupparbete som ska presenteras muntligt imorgon. Jag kände att det var onödigt/dumt att gå och lägga sig en timme till när jag redan var uppe. Jag kände då att jag istället kunde göra något produktivt och bli klar med några få saker innan dagens skola.
Det kan nog vara den första dagen sedan vi kom hit vädret är sämre och med sämre menar jag molnigt som förhoppningvis solen kommer skina igenom inom någon timme eller två.

Det är väldigt lugnt i huset nu när alla sover och när det knappt finns rörelse utanför byggnaden. När jag nyss passerade The SkunkerBunker trodde jag att Jakob var vaken då hans dator stod en halv meter från hans ansikte och skärmen var på men jag insåg snabbt, efter hans snarkning, att han egentligen var på en dejt med John Blund. Någon som är nere i serieträsket?

Beställde igår hem ett antal affischer från http://www.allposters.com som vi ska inreda våra nakna väggar med. Hittade ett par som var väldigt bra men vi får se vad resten tycker om dem.  Vill inte spilla vad det är för posters än ifall någon skulle kika in på sidan, bilder kommer upp när de kommit (nästa vecka).

Now, tea time with organic green tea with pomegranate and acai, some breakfast and then we are getting ready for yet another day at SBCC.

2 svar to “Uppe med tuppen”

  1. Katarina östlund hägglund augusti 17, 2012 den 12:58 f m #

    Grönt te finns i så många olika goda smaker, så var försiktig, För mycket grönt te påverkar njurarna negativt, faktiskt sant.

    • natachaworldwide augusti 18, 2012 den 10:45 e m #

      vilken tur att Olof ville ha Earl grey te också, vi ska dricka lagom mycket grönt te.🙂

Kommentera

