Abz n Azz

13 Aug

Vi har idag spenderat cirka två timmar i skolbänken och besläktat oss med de olika collegenivåerna, det amerikanska skolsystemet men även introducerat oss för andra elever i denna pre-school orientation. Kan informera om att 80 procent av de som befann sig i denna klass var svenskar och resten av de 20 procenten var antingen från Kina eller Tyskland, how fun!

Efter ”skolan” cyklade jag och Olof till UCSBs Recreation Center och tränade ben och rumpa samt lite biceps. Introducerade även P90X, ABripper för honom när vi, efter träningen, landade hemma. Har därmed under dagen tränat tre gånger, det känns otroligt bra men jag ser inte riktigt fram emot morgondagens träningsvärk som kommer fylla kroppen!
We’re here for bootcamp are we not?

Ska nu tillbringa resterande kväll med att tillaga avkadosoppa med ägg och sedan göra vår första hemläxa (som jag, om jag ska vara ärlig, gjorde klart redan igår och som nu behöver renskrivas på datorn) och därefter det ska jag ringa och säga kalimera till min Giagia.

Kommentera

