Mördarpass

9 Aug

Godmorgon (godnatt för mig),

Jag kommer förmodligen ha världens grövsta träningsvärk imorgon. Jag har inte tränat på riktigt sedan slutet av juni och hängde idag med Olof på hans armar/axlar/bröst pass. Man kände verkligen hur otränad man var och det passet tog verkligen på kroppen men den bästa smärtan är träningsvärk.

Jag saknar Insanitypassen med Jules!

Tog (för att jag ska) sedan en joggingrunda längst stranden för att bli av med den resterande energin som inte gick åt till passet) vilket i detta fall var väldigt lite). Jag lyckades även med, innan joggingturen, att läsa lite i en bok som handlar om Eminems liv, fascinating.

Kommentera

