Terrific Tuesdays are the best

21 Aug

Starten på denna Terific Tuesday började med skypesamtal med de vakna hemma i Sverige, alltid lika mysigt att pratas vid!
För att sedan hylla denna underbara tisdag lagade jag Terrific Oatmeal Banana Pancakes!
Jag kanske alltid ska äta dessa varje tisdag, då kan det aldrig vara en tråktisdag.

Terrific Oatmeal Banana Pancakes

Jag har idag hunnit med att köra, enligt Michael 70% av, ett ryggpass med Olof och Michael och sedan 30 min ben/rumpa. Dagens träningpass genomfört.

Resten av dagen kommer spenderas med att köra en stor powerstädning när alla är hemma, baka rawfood-bollar och sedan till middag ska jag antingen laga Portabellopizza: http://ourlifeinfood.com/2012/06/24/portabella-pizzas-with-pepperoni-and-black-olives/
eller Portabellolasagne: http://ourlifeinfood.com/2012/07/22/lasagna-stuffed-portabellas/.

Vi ska troligen vara sociala med varandra ikväll och göra något sällskapligt, förmodligen kommer det sluta med att vi spelar kort. Vi måste köpa sällskapsspel och/eller en tv-skärm som man kan plugga in datorerna i och titta på film gemensamt.

Jag fick även precis hem mina posters jag beställt så nu ska de upp på väggen och sedan hamnar de här för synes, de är fantastiska!

Våra nya posters

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

